-->
-->

El Nadal te una denominació d´Orige, la Valenciana.

ElcheNews - Bon Nadal - NewsGrupElcheNews - Bon Nadal - NewsGrup

En el Nadal d’enguany els productes valencians tornaran a estar presents en les taules de les cases de tota Espanya i de tots els valencians. El nostre Torró, Dolços, Vins, Caves i Licors, joguets per als chiquets tant per a Papa Noel con per als Reixos i també, en las Nit de Fi d´Any, en el raïm del Vinalopó, este serà el producte en el que donarem l´entrà (entrada) al nou Any, 2018.

Pero pareix ser que els valencians nos oblidem de tot lo que tenim, en tot lo que hem fet,  fem i seguim fent, per això vos demanem que en les compres de Nadal i cóm no, en tot l´any, els valencians tenim que perdre un minutet per a ser capaços de pensar en tot allò que és lo nostre.

Sí, Ilicitans, pergam un minut i mirem on es produïxen els productes que normalment consumim, inclús preguntem si nos resulta un tant complicat, a voltes anem en el temps just i no costaria res i estaríem fent un gran favor als nostres productes, i a més, a la nostra terra valenciana, i per damunt de tot a la nostra economia, no vullgau pagar més i sigam capaços de defendre nostres productes i nostres empreses,

No és demagògia, no ho és, mes be una gran  veritat i també  una necessitat per al nostre Poble, és lo inteligent i ademes,  més pronte o més tart  de segur,  acabarem notant-ho en el nostre benestar, en la nostra economia i en les nostres boljaques.

S´acosten les festes nadalenques, pero penseu que açò té que convertir-se en norma constant per a tot l’any. Consumim productes valencians i si no hi han, solicitem a l´establiment que els venga, que els incorpore a les seues botigues.

Bon Nadal – NewsGrup

 

La Navidad Tiene una denominación de origen, la Valenciana

En la  Navidad de este año los productos valencianos volverán a estar presentes en las mesas de toda España y de todos los Valencianos. Turrón, dulces, vinos, cavas y licores, juguetes parea los niños, tanto para Papa Noel como para los Reyes Magos y también en la noche de Fin de Año con la Uva del Vinalopó, este será el producto con el que daremos entrada al nuevo año 2018

Pero parece que los valencianos nos olvidamos de todo lo que tenemos, de todo lo que hemos hecho, hacemos y seguimos haciendo, por eso os pedimos que en las compras de Navidad y como no, en todo el año, los valencianos tenemos que perder un minutito para pensar en todo aquello que es nuestro.

Si Ilicitanos, perdamos un minuto y miremos donde se producen los productos que normalmente consumimos incluso preguntemos si nos resulta complicado, a veces vamos con el tiempo justo y no costaría nada, estaríamos haciendo un gran favor a nuestros productos y además a nuestra tierra valenciana y por encima de todo a nuestra economía.

No debéis pagar más y seamos capaces de defender nuestros productos y a nuestras empresas.

No es demagógia, no lo es , más bien una gran verdad y una necesidad para nuestro Pueblo, es lo inteligente y además, más pronto que tarde, acabaremos notándolo en nuestro bienestar, en nuestra economía y en nuestros bolsillos.

Se acercan las fiestas navideñas pero pensad tiene que convertirse en una norma constante para todo el año. Consumamos productos Valencianos y si no los hay, solicitemos al establecimiento que los venda, que los incorpore a sus tiendas

Feliz Navidad – NewsGrup

0

Be the first to comment on "El Nadal te una denominació d´Orige, la Valenciana."

Leave a comment

Your email address will not be published.

*